niedziela, 7 sierpnia 2011

Rejs wzdłuż skalistego wybrzeża.

W zeszły poniedziałek wybraliśmy się do Marsylii, aby przepłynąć się statkiem wycieczkowym wzdłuż wybrzeża (na wschód od miasta) i zobaczyć znajdujące się tam zatoczki. Wycieczka zdecydowanie się udała - statkiem trochę pobujało, a widoki były bardzo ładne (do tego woda w cudownych odcieniach koloru niebieskiego).

Wypływamy - Stary Port, w oddali bazylika Notre-Dame

Pałac Pharo (z nieszczęsnym "żurawiem" w tle, ale tak to właśnie wygląda w Marsylii)

Château d'If na wyspie If


Jedna z zatoczek na wschód od Marsylii

Dwuletnie małżeństwo w podróży ;)




Marsylia w pigułce, czyli katedra, "żurawie" oraz prom do Tunezji :)

Z powrotem w Starym Porcie, czyli koniec wycieczki, czas zejść na ląd :)

2 komentarze:

  1. Jejku Niczko jak cuuuudnie! Nawet nie wiesz jak Wam zazdroszczę tego słońca i morza! W końcu widzę Was razem na zdjęciach :) Piękne uśmiechy!

    Pozdrowionka z jak zwykle chłodnej Polski!
    U nas w tym roku to lata jak na lekarstwo ;)

    PS. Jak tam Niczko wrażenia po kursie? I jak poszukiwania pracy?

    Asiek

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Asiek!
    A ja się właśnie przekonuję, jak to lato wygląda w Polsce :)
    Po kursie OK - ogólnie i tak jestem zadowolona, że się na niego wybrałam. A pracę mam nagraną i mam ją zacząć pod koniec sierpnia - postaram się wkrótce napisać o tym kilka słów.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń